Продължете да Пазарувате

Артикули в Количката

Обща сума на количката

Общо 0.00лв.
Общо 0.00лв.

Възползвайте се от нашите опции на плащане – налжен платеж. Безплатна доставка за поръчки над 100 лв.

2 апр.

Tobacco Business Magazine за представянето на Бо

Posted by Hervé | 0 comment

MMS distribution се стреми да донесе европейска история на успеха в Америка – и да привлече повече пушачи в този процес.
От JENNIFER GELFAND

В света на вейпа, доставяйки по-приятно изживяване от вейпинга, отдавна се гледа като на единствения начин, по който индустрията ще успее да убеди пушачите на конвенционални цигари да направят смяна. Иновациите не са били лесни в началото, особено с несигурността по отношение на регулирането на американската администрация по храните и лекарствата (FDA) и въпроса дали новите устройства ще могат да останат на пазара. Така, когато MMS Distribution получи възможността да дистрибутира Bo – устройство със затворена система, печелейки възторжени отзиви в Европа – главен изпълнителен директор Крис Фиумара съзря и сграбчи този шанс. „През последните три години не сме виждали нищо с високо качество и дизайн,” казва той. „Много от устройствата със затворена система имат проблеми с пропускането или недостатъчни възможности на батерията. Бо е разработен, за да даде на ваперите едновременно удобство и качество. “

В търсене на качеството 

Пътуването на Бо започва през 2015 г., когато JWell Group, водещ производител и продавач на електронни цигари в Европа, реши да разработи влвктронна цигара, която да бъде по-малка и по-лесна за използване от моделите, които в момента са на пазара. Устройствата със затворена система предлагат по-добро преживяване от обикновенните електронни цигари, но много клиенти намираха устройствата твърде тежки и необходимостта от смяна на намотката и добавянето на e-liquid твърде сложна. „Основният проблем при производството на продукт с малък размер е да бъде в състояние да предостави добъро вейпинг изживяване, така че те да имат прилично количество vape и някои хубави вкусове за увеличаване на шансовете за отказване от тютюнопушенето чрез лесно и приятно преживяване. , ”Според екипа за изследвания и развитие в JWell. “Животът на батерията също беше проблем.” След близо година на научноизследователска и развойна дейност, JWell разработи джобно устройство с батерия, която би могла да издържи деня и което предлага опит, сравним с по-големите устройства на пазара. Това беше невероятен успех. С батерия 380 mAh с 30-минутно време за зареждане, Bo е снабден с 1,5-милилитрово устройство и се предлага с доживотна гаранция. Бо използва електронна течност на основата на сол, която подобрява изживяването, добавя Фиумара. „Никотиновата сол позволява на никотина да се метаболизира по-бързо, така че човекът, който изпарява, получава по-незабавно удовлетворение, подобно на истинска цигара, без нездравословните, нежелани ефекти от тютюнопушенето“, обяснява той, отбелязвайки, че сокът се произвежда в САЩ и не съдържат диацетил, амброкс или ацетил пропионил. Електронната цигара Bo One Vaping включва устройство Bo One vape, магнитно USB зарядно устройство и две капачки за е-течност при MSRP от $ 39.99.

Понастоящем капсулите се предлагат в шест вкуса – Ice Mint, Ice Menthol, Kiwiberries, Fresh Mango, Jelly Mixed Berries и Apple Juice, като съдържанието на никотин варира от 3,5% до 5,5%. Бързо приет в Италия, Великобритания, Германия, Китай и други пазари в чужбина, Бо има по-бавен старт, когато стартира в САЩ преди 19 месеца от регионален магазин за vape. Въпреки това, MMS поема ексклузивната дистрибуция на продукта през август 2017 г. и има амбициозни планове за изграждане на марката Bo през 2018 г. “През първото тримесечие на 2018 г. сме готови да похарчим 12 милиона долара за реклама и популяризиране на марката, включително и микс. на национални телевизионни, радио и печатни кампании, както и социални медии и промоции с тестове на ниво търговия на дребно, ”казва Фиумара. Той и членовете на екипа на JWell наскоро споделиха своите идеи за вейп пазара и плановете за продукта в следващото интервю с Tobacco Business.

Tobacco Business: Можете ли да ни кажете за някакви нови разработки, които сте планирали за Бо? Има ли някакви нови продукти, който ще предложите?

Крис Фиумара: Не точно това, което бихме нарекли „нови” продукти, тъй като [правилата на FDA] смятат, че продуктите трябва да са на пазара или да са регистрирани преди 6 август 2016 г., което означава, че наистина сме ограничени до продуктовите линии, които JWell излезе в Щатите преди тази дата. За наше щастие, те са имали някои страхотни продукти в държавите, които никога не са били пускани на пазара, за да могат да продължат да се движат от тези от гледна точка на разширяването.

Как се различава вейп пазарът в САЩ от пазара в Европа? От канал за търговия на дребно или от гледна точка на клиента има ли значителни различия? Какво правите по различен начин по отношение на маркетинга на вашия продукт?

JWell: Европейският пазар и пазарът на САЩ са много различни по много причини, едното от които е законодателството. Например, Европа не разрешава продажбата на каквато и да е течност с ниво на никотин над 2 процента, или 20 mg, така че на този пазар предлагаме течности с 0 mg, 8 mg, 10 mg и 20mg/ml никотин, за да отговорим на това ограничение. В САЩ можете да достигнете по-високи нива на никотин. Също така европейското законодателство не позволява рекламиране в „обикновени“ канали, като радио, телевизия [и] вестници, така че можем да популяризираме продукта само чрез специализирани списания и на търговски изложения. Основната ни реклама обаче е чрез нашите доволни клиенти, който препоръчват електронната цигара. Ние сме много горди и в същото време признателни за това.

Какво е мнението ви за перспективите за растеж на категорията като цяло в САЩ?

Фиумара: Повечето експерти виждат глобалния вейп пазар, който достига 42 милиарда долара до 47 милиарда долара до 2025 година. Все повече хора виждат всеки ден да напускат конвенционалните, по-вредни цигари и да преминат към vaping като следваща стъпка, преди да се откажат. Надяваме се, че Бо служи за подпомагане на тези хора.

Какви са целите Ви за марката в САЩ?

Фиумара: Ние искаме потребителите да бъдат толкова щастливи, че да имат абсолютна лоялност към марката. Повечето компании днес се преструват, че се грижат толкова много за своите клиенти, но не го предават правилно на потребителя. Искаме Бо да е името, за което си мислите, когато мислите за електронна цигара. Знаем, че е трудно да се постигне целта, но смятаме, че това ще се случи.

Какъв съвет бихте дали на търговците на дребно, за да се възползвате максимално от потенциала на Bo?

Fiumara: Обучете клиентите си, използвайте предоставените материали, за да информирате клиентите си, че когато купуват Bo, те купуват най-добрите електронни цигари. Това е като всеки друг продукт; Обучението на клиента е от ключово значение, за да знаят защо да купуват Бо вместо нещо друго.

Колко съзнателно са ориетирани цените на затворените системи на устройствата за изпаряване?

Fiumara: Мисля, че клиентите започват да виждат, че в света на вейпинга евтиното става скъпо. За първи път купувачът може да закупи по-евтина електронна цигара, само за да открие, че изтича или не функционира правилно, или пък изобщо не работи. Но те се радват да използват устройство за зареждане и да купуват по-надеждна, гарантирана система като Бо, където те харчат парите веднъж и никога не трябва да купуват друго устройство.

Как гарантирате качеството и последователността на продукта?

Fiumara: Бих казал, че нашата фабрична настройка като цяло разделя Bo от повечето устройства. Производството на повечето конкурентни устройства се възлага на китайска фабрика, която работи за много брандове. Нашата фабрика е посветена само на нашето устройство, а производството се наблюдава от група инспектори от MMS в Щатите, както и от JWell във Франция, които работят директно с нашето производствено съоръжение и са на място всеки ден. Също така имаме енергичен процес за контрол на качеството и тестване.

Колко сте загрижени за регулирането на FDA? Какви промени сте направили или възнамерявате да направите в бизнеса си, за да се подготвите за възприемане на правилата на агенцията?

Фиумара: Ние, както и всяка друга съвместима компания, ще продължим да спазваме всички закони или разпоредби, които FDA планира за индустрията. Регулирането не винаги е толкова лошо, колкото повечето мислят; имаме мнение, че регулациите на FDA могат да премахнат някои компании, които може би не следват правилните насоки. В същото време ние запазихме най-способната адвокатска кантора, специализирана в тази сфера и ще разчитаме на тях, за да ни предпазват от кривата на бъдещи регулации или промени, които могат да дойдат на пазара на електронните цигари.

Благодарим Ви!

Свързано е с профила Ви