Продължете да Пазарувате

Артикули в Количката

Обща сума на количката

Общо 0.00лв.
Общо 0.00лв.

Възползвайте се от нашите опции на плащане – налжен платеж. Безплатна доставка за поръчки над 100 лв.

ГАРАНЦИЯ

Гаранция
на цялата Бо продуктова линия

Абсолютно сме убедени в качеството на нашите продукти, от началото до края на производствената линия. Всички устройства Bō са придружени с Гаранция.

При проблем с устройството, моля посетете най-близкия до вас Сервиз:
София – ул. Проф. арх. Храбър Попов /Gt – Service/
Пловдив -ул.Любен Каравелов 57 /Shop&Go/
Варна – ул. Д-р Пискюлиев 11
Велико Търново – бул. Васил Левски 14
Русе – кръстовището на ул. Янтра и ул. Студентска
Бургас – ж.к. Петко Р. Славейков бл 113 / СтанТех Сервиз/
Стара Загора – GSM Сервиз до сладкарница Балкан
Плевен – Г.М. Димитров 125 – сервиз Герата
Хасково – Площад Свобода 2 – Магазин Икар

Отговаря ли вашият продукт на изискванията за Гаранция?

Всички условия по-долу трябва да бъдат покрити за да се възползвате от Гаранцията:
✓ Да отговаря на изискванията в общите условия;
✓ Да живеете в България или Румъния;
✓ Да предоставите касовa бележка за покупката.

Как работи процесът?

Активирайте вашата Гаранция

#1 Пригответе вашето устройство и касовата бележка за покупката

Преди да посетите наш сервиз в София, Пловдив, Варна, Русе или Велико Търново трябва да приготвите устройството си, заедно с касовата бележка и всички аксесоари, придружаващи устройството при покупка.

Моите устройства

#2 Посетете най-близкия до Вас сервиз с устройството и касовата си бележка

Моля, посетете най-близкия за Вас сервиз: София - ул. Проф. арх. Храбър Попов /Gt - Service/
Пловдив - ул.Любен Каравелов № 57 /Shop&Go/
Варна - ул. д-р Пискюлиев 11
Велико Търново - бул. Васил Левски 14
Русе - кръстовището на ул. Янтра и ул. Студентска
Бургас - ж.к. Петко Р. Славейков бл 113 /СтанТех Сервиз/
Стара Загора - GSM Сервиз до сладкарница Балкан
Плевен - ул.Г.М.Димитров 125
Хасково - Площад Свобода 2 - Магазин Икар
Ако живеете в друг град, моля свържете се с нас на contacts@bovaping.bg

#3 Време е за кафе

Ние ще се погрижим за всичко. За времето необходимо за едно кафе, вашето устройство ще бъде сервизирано или подменено с ново такова. .

Имате ли някакъв въпрос?

Може да ни изпратите майл на contacts@bovaping.bg.

Вашият Бо Код е написан в раздела „Гаранция“ в ръководството за употреба на устройството.

Ако сте сигурни, че сте въвели правилния код и не сте използвали гаранцията отговаряща на същия този код, моля свържете се с нас на contacts@bovaping.bg

Как да се свържем с екипа на Бо?

Може да ни изпратите майл на contacts@bovaping.bg.

Не мога да открия моят Бо Код

Вашият Бо Код е написан в раздела „Гаранция“ в ръководството за употреба на устройството.

Моят Бо Код не работи

Ако сте сигурни, че сте въвели правилния код и не сте използвали гаранцията отговаряща на същия този код, моля свържете се с нас на contacts@bovaping.bg

Благодарим Ви!

Свързано е с профила Ви