Бо е вече Тук
Posted by Hervé | 0 comment
След множеството проблеми, с който се сблъскахме по време на пускането му на американския пазар, MMS Distribution Bo се завръща в категорията на никотиновите соли с преработен производствен процес.
Създаден, за да бъде по-малък и по-лесен за използване от дизайна на „box-style“, който в момента се предлага на пазара, електронните цигари Bo Vaping със затворена система изглеждат перфектно подходящи за американския пазар, където vвейпърите установиха, че много от наличните системи са твърде тромави и сложни за употреба. Така и стана – с изключение на това, че производствените проблеми доведоха до партида от продукти, донесени в САЩ през 2016 г., за да бъдат измъчвани от проблеми, включително спукани капсули, които изглеждаха обезцветени или изгорени.
За да се реши проблемът, JWell, компанията, която произвежда електронните цигари Бо, трябваше да преконфигурира производствения процес, за да се справи с тези проблеми. „Иновативната ни капсули вече са без течове и със сигурност ще бъдат любим продукт за потребители на Bo,“ казва говорител на компанията, който отбелязва, че основните характеристики на устройството включват силен живот на батерията, 30-минутно време за зареждане, контрол на температурата, който насърчава последователност и лъскав и изтънчен дизайн. Бо Вапинг винаги се гордее със своите по-качествени електронни цигари.
Компанията остава ангажирана с подсистемите, които смята за правилната насоченост за американски потребители, търсещи преносимо, лесно за използване устройство. „Смятаме, че нашата силна потребителска база предпочита да не пълни собствените си капсули“, казва говорителят. „Те търсят нещо по-удобно за потребителя, така да се каже.“
Капсулите, които се предлагат в опаковки с единични капсули, се предлагат в четири вкуса, включително Gold Tobacco, Melon, Gold Tobacco и Icy Mint. „Те все още ще бъдат с еднакво количество от 1,6 мл и съвместими с нашия оригинален дизайн на електронната ни цигара, но сега ние предлагаме на потребителите възможността да изпробват всички вкусове, без да се налага да купувате много бройки от един вкус“, казва говорителят, който добавя, че в момента компанията предлага само 5 % концентрация на никотин. – Но внимавайте, ние имаме по-ниски нива, за да се върнем на пазара скоро.
За да се увери, че потребителите разпознават новите, подобрени лектронни цигари Bo, JWell също така преработи опаковката на компанията, избирайки бял фон и черни букви за лъскав и рационален вид. „Това ще бъде по-привличащо погледа в магазините, а по-малкият дисплей ще заема една четвърт от мястото, което използваше“, казва говорителят.
”Всъщност мотото на марката е:“ Бо. Просто просто. “
Компанията следи потенциала за конкуренция от типа на heat-not-burn продуктите, , които са били успешни на отвъдморските пазари, но JWell не вижда тази категория като голяма заплаха за Bo. „Смятаме, че това е различен тип клиент – този, който няма нищо против все още да мирише на цигари. Уверени сме, че ефектите ще бъдат минимални, но ще държим под око, тъй като тези продукти все още не са налице в САЩ. “
Регулацията на Американската администрация по храните и лекарствата (FDA) обаче може да бъде проблем, казва говорителят. „Регламентът е добър за пазар. Прекомерното регулиране е лошо. Въпросът е, какво ще бъде: здравословно регулиране за подпомагане на съзряването на този пазар или свръхрегулиране, за да го задуши?
Какъвто и да е пътят на FDA, Bo Vaping е готов за предстоящия регулаторен климат, отбелязва говорителят. „Регулациите не са нови за нас и с помощта на нашия екип по правни въпроси от Morgan Lewis и Arcus, ние се чувстваме готови за всичко, което идва.“
Тази история се появява за първи път през ноември / декември 2018 г. на сп. Tobacco Business. Членовете на тютюневата индустрия имат право на безплатен абонамент за нашето списание. Кликнете тук за подробности.